زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلام به خدا مهربون و دوست داشتنی

خدایا ازت سپاس گزارم که منو با این روش آشنا کردی و باعث شدی تا با بدنم دوست بشم و بهش اعتماد کنم

هدفِ وبلاگ زیباتر میشوم: در قسمت درباره وبلاگ کامل توضیح دادم

عمر مطالب این وبلاگ قرار هست 60 روزه باشه ولی من تا روز 30 رو روزانه مینویسم

و از روز31تا 60 رو، مطالبی که  به نظرم قابل گفتن باشه مینویسم.

من از برنامه "لاغری برای همیشه" دارم استفاده میکنم

به این جمله ی من به عنوان تبلیغ برای سود دهی نگاه نکنید، منم مثل عده ای شکاک بودم اما الان کاملا موافق این روشم برای همه و همه جا:

 برنامه لاغری برای همیشه توسط آقای مهدی خردمند طراحی شده که بیشتر با

ناخودآگاه مغزمان کار داره و تلاش میکنه تا عادتهای نادرست غذا خوردن رو تغییر بده

بدون زجر و عذابِ خاص و آشنایی که اکثریت ما از رژیم های مختلف هدیه گرفتیم!

اینم آدرسش : http://www.zibatar.com/

 دوستان خوبم :

 اگه از طریق این وب با این روش آشنا شدین و تاییدش کردید لطفاَ به من هم خبر بدین برام مهم هست.

دوستدار شما بی بی سپندار



نظرات شما عزیزان:

mehrnaz
ساعت22:40---5 خرداد 1391
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa
پاسخ:میــــــــــــــــــــــــــدونم مهرناز عزیزم خودم هم اول همینقدر شوک بودم ولی برای سنجش خودم خیلی بهتره یه بار سر 30 روز بی ورزش یه بار سر 60 روز با ورزش


mehrnaz
ساعت12:35---5 خرداد 1391
yani emrooz vazn kardi khodeto?

cheghad kam shodi? bodo bodo man montazeramپاسخ:مهرناز جان یه دفعه به خودم یه شوک وارد کردم و گفتم امروز وزن نمیکنم و میذارم هفته دیگه تا قشنگ بشه 30روز الان خودم باورم نمیشه که این حرکت رو انجام دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 3 خرداد 1398برچسب:, توسط بی بی سپندار